O Buffu
Trocha filozofie
Výrazní, nekonformní, odvážní, oddaní, inovátorští, profesionální a zejména odhodlaní.
Za takové se považují tvůrci BUFFu. Jsou to hodnoty, kterých se drží na cestě ke svému cíli: nabídnout vám funkční výrobky vysoké kvality. Nejde ale jen o to, aby produkty byly praktické (to umí kde kdo). BUFF se podílí na určování trendů a všechny jejich produkty nabízí jedinečný design.
Protože je hned tak něco neodradí. Protože jsou jiní, jsou inovátoři, jsou BUFF!
Společnost
Original BUFF® S.A, navrhuje a vyrábí přes 90 % svých výrobků v Igualadě (nedaleko Barcelony), tedy v místě, kde to všechno začalo. Kanceláře i výrobní prostory se nachází v jedné budově o rozloze 8.000m2. Díky tomu je možné celý proces od začátku výroby až po distribuci bedlivě sledovat a tím zajistit maximální možnou kvalitu.
Vlajkovou lodí mezi produkty je multifunkční šátek ve tvaru tunelu - Original BUFF®, originální a praktický doplněk k oblečení, který vás ochrání v nepříznivých podmínkách silných mrazů, větru, žhnoucího slunce… V dnešních dnech se vyváží do více naž 60 zemí.
BUFF není jen obyčejná funkční věc, je to způsob vyjádření se, proto jsou všechny šátky BUFF vyrobené pro obojí - pro intenzivní sport, horské túry, dobrodružné cesty, ale i pro každodenní nošení do školy a práce.
Protože jsou nekonvenční a chtějí dotáhnout věci ještě dál, dělají z věcí každodenní potřeby něco víc, něco originálního.
Historie
Bylo nebylo...
Jméno Joan Rojas vám nejspíš nic neříká, ale věřte, že tento katalánský obchodník je rozený nekonformista, pro kterého není žádná překážka dost velká. Joan Rojas se vydal cestou těch, kteří chtějí dělat věci jinak.
Jako vášnivý motorkář miloval pocit svobody, který při jízdě na motorce zažíval. Na motorku nosíval vojenský nákrčník jako ochranu před chladem a větrem, který ale jako většina starších vojenských věcí za moc nestál.
Jednoho dne se konečně rozhodl udělat si nákrčník vlastní. Den za dnem dělal náčrtky a experimentoval s vybavením rodinné textilní továrny v Igualadě, dokud nebyl s výsledkem spokojen. Tím výsledkem byl bezešvý tunel utkaný z mikrovlákna.
Zpočátku ho nosili jen on sám, členové rodiny a kamarádi. Když lidé Joanův šátek viděli, začali se na něj vyptávat a to ho přivedlo k vytvoření jeho první kolekce a o tři roky později ho už prodával v Německu, Francii a Švýcarsku pod značkou BUFF®.
Za úspěchem BUFFu nebyla náhoda, ale Joanova vytrvalá a nekonformní povaha, která se stala nedílnou součástí BUFFu.